У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювали Основні запитання, що формують зміст проекту. МИ попрактикувалися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів з теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби наших учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
У цьому модулі МИ:
• Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами
• Обговорили у парах створені Основні запитання
• Обговорили разом різні стратегії та засоби оцінювання
• Створили перший варіант плану оцінювання
• Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів
• Удосконали цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів
• Обговорили у парах створені Основні запитання
• Обговорили разом різні стратегії та засоби оцінювання
• Створили перший варіант плану оцінювання
• Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів
• Удосконали цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів
• Створили презентацію основних ідей навчальної теми (опис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка зацікавила учнів; Ключове та Тематичні запитання, які спрямовуватимуть діяльність учнів при розробці і створенні ними проектів; створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок)
• Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни
Немає коментарів:
Дописати коментар