суботу, 16 квітня 2016 р.

Модуль 6

       У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювали Основні запитання, що формують зміст проекту. МИ попрактикувалися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів з теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби наших учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.



 У цьому модулі МИ:


    Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами
•    Обговорили у парах створені Основні запитання
•    Обговорили разом  різні стратегії та засоби оцінювання
•    Створили перший варіант плану оцінювання
•    Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів
•    Удосконали  цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів

•    Створили презентацію основних ідей навчальної теми пис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка зацікавила учнів; Ключове та Тематичні запитання, які спрямовуватимуть діяльність учнів при розробці і створенні ними проектів; створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок)
•    Переглянули План вивчення теми та внесли  до нього зміни

Немає коментарів:

Дописати коментар