середу, 20 квітня 2016 р.

Модуль 9

Диференціація навчання

   

        Цей модуль допоміг мені удосконалити свої знання, як діти  можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
                У цьому модулі я відкрила для себе багато нового, а ще більше поставила завдань розібратися з цими матеріалами та розпочати їх активніше використовувати у навчанні дітей.

              Дітям з особливими потребами буде надано додатковий час для виконання окремих завдань, змінені та уточнені цілі навчання, модифіковані завдання, об’єднання в групи за особливими критеріями, календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб, спеціальні методи чи технології, а також підтримка спеціалістів (психологів, лікарів тощо) або учнів-консультантів. Враховувати візуальну, акустичну і кінестетичну навчальні стратегії; особливості навчання, що визначаються відмінностями в роботі лівої/правої півкуль мозку; множинні типи інтелекту Говарда Гарднера. 
            Обдаровані учні. Додаткове дослідження залежностей між випадковими величинами на виявлення квадратичної. Це складніші завдання,  що потребують поглибленого вивчення, продовження дослідження споріднених тем на вибір дитини, а також довготривалі  завдання чи проекти, завдання на синтез, аналіз. Діти отримають  додаткові завдання,  включаючи самостійні дослідження, незалежне самостійне вивчення, різноманітні варіанти.

Немає коментарів:

Дописати коментар